University


TORSDAG! och vilken dag! 
Idag tog min kära vän katrine med mig till universitet i närheten, maaan vad kul det var. Salim visade mig runt och jag träffade massor med roligt nytt folk. Där kommer jag nog hänga mycket framöver. På väg hem slank jag inom min vän Melika, hon är 20 år gammal, muslim och bor med sin man och sina 2 barn bara 2 min från vårat hus. Jag fick smaka väääääääärldens sötaste godis, det var så sött att det var smärtsamt! haha. Hon är så go, på lördag kommer hon hem till mig och hälsar på.

Annars??? Ja, jag är hungrig som en varg nu, väntar på middag. By the way, jag åt en kackerlacka igår. För igår var vi på elefantjakt, fick tyvärr inte se elefanter, men färskt elefantbajs! så dom var nära! Hur som helst, kackerlackan ja.. den var inbakad i ett bröd som jag fick på ett välkännt hotell i Harar. Mums I say. Ja, brödet var faktiskt väldigt gott. Kackerlackan var bara en bonus.

NU ska jag äta!

Ciao Backa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0